TV moet kleuren 'inladen'?

Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe LED-TV en ben er zeer tevreden over. Hij staat op mijn kamer en ik gebruik hem voornamelijk om op te gamen met mijn PS3. Nu viel het mij op dat als er bijvoorbeeld snel een beeld tevoorschijn komt met andere kleuren hij die soms moet 'inladen' zeg maar? Oranje is dan bijvoorbeeld eerst even geel.

Is dit normaal? Het valt me alleen op bij stilstaande beelden

Toegevoegd na 18 minuten:
Het is een Philips

Toegevoegd na 31 minuten:
En het lijkt soms ook alsof hij automatisch de brightness aanpast als hij dat nodig vindt, maar ik zie nergens een optie voor dat aan/uit te zetten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit gehad met mijn Samsung. Welke TV heb jij? Misschien goed om in je toelichting te vermelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangepast, het is een Philips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat autobrighten is mij ook een doorn in het oog, heel veel toegepast op tv's tegenwoordig en stront irritant als je er gevoelig voor bent, soms is het elke camerawissel raak. Nieuw camerahoek halve tel later zie je het beeld verspringen. Dat van die kleuren klinkt niet goed, kan je het filmen en op yt plaatsen (als het zichtbaar op het filmpjes is natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Probleem is inmiddels opgelost, kwam omdat dynamische achtergrond op maximum stond.

Het beste antwoord

Dit hoort niet, het zou een storing kunnen zijn. Als je nog garantie hebt zou ik even contact opnemen ermee.