Waar kan ik in mijn Samsung Galaxy S7 Edge mijn agenda vinden ???

Ik heb Android nougat 7.0

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
2.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de galaxy s6 heet de agenda: S Planner.
Misschien kun je daarop zoeken.

Het beste antwoord

Het heet op de Galaxy S7 Edge gewoon 'Agenda'.
Mocht je het niet kunnen vinden, tik dan op 'apps' en typ 'agenda' in de zoekbalk die bovenin staat.
Vanaf dit scherm kun je je vinger ingedrukt houden op de app om deze op je home scherm te plaatsen.
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je je op het home-scherm bevindt, moet je het scherm inhouden.
Niet op een app maar het tablad zelf.
Als het goed is wordt het scherm kleiner en staat onderaan het scherm widgets.
Klik op widgets en blader totdat je agenda ziet.
Houd de agenda in en slep hem naar het home-scherm.
Nu heb je je agenda op het home-scherm.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe heet het bij Android 7.0 volgens mij heet het geen agenda