Hoe verwijder je een Gmail-adres op een Samsung-tablet, zonder de account te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tablets
11.1K
capthavoc
10 jaar geleden
normaal kan je gewoon uitloggen op de google+ pagina ?
maar je wilt denk ik iets anders ? WW vergeten enzo ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar https://accounts.google.com/b/0/EditServices . hier kun je jou gmail product verwijderen van je google account.

Antwoorden (1)

Als ik je vraag goed lees wil je je gegevens verwijderen van je tablet
maar niet je account verliezen

Dat kan op een paar manieren.
Een is om het toestel terug te zetten in de fabrieksinstellingen ( oké, is wat drastisch )
Een andere is om in je instellingen te kijken naar accounts en synchronisatie
en vandaar kan je ook je Gmail account verwijderen.
Tik in deze de desbetreffende account aan, daarna doe je hetzelfde in het venster die dan te voorschijn komt.
Als je dat gedaan hebt dan zie je ergens bovenaan "wis account".

Eea ligt er ook een beetje aan welke android versie je hebt draaien, maar als je in het accountbeheer zit, zit je al aardig in de buurt.