Beeld van mijn facebook deel "watch" is te groot voor scherm van ipad. de startpagina is wel goed..?

Weet niet wat ik gedaan heb om dit zo te krijgen. Heb geprobeerd om dit te verhelpen met de optie "zoom" van mijn ipad, maar misschien gebruik ik het niet goed, want ik krijg het beeld niet meer kleiner. Het beeld van de "startpagina" is wel goed.

een jaar geleden
in: Tablets

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat de afbeelding die je hebt gedeeld te groot is voor het scherm van je iPad. Probeer de afbeelding te verkleinen en opnieuw te delen om te zien of het probleem dan is opgelost.
Bronnen:
6 maanden geleden