Kan ik met een usb-c en usb-a adapter 2 apparaten tegelijk opladen?

Ik was opzoek naar een adapter die een usb-c en een usb-a input heeft. Op het internet kan ik er zat vinden, maar geen een werkt. Heb ik gewoon slechte adapters gekregen of is het echt niet mogelijk om 2 apparaten tegelijk op te laden met dezelfde adapter?

Picture for question
een jaar geleden
in: Tablets
1.3K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. De BlueBuilt Quick Charger Oplader bijvoorbeeld laadt tot 5 apparaten tegelijk extra snel op. Deze oplader heeft 3 Power Delivery poorten die allemaal 20 watt vermogen leveren. Daarmee laad je jouw iPhone, iPad en ook bepaalde Android smartphones extra snel op. De lege batterij van je iPhone zit alweer voor 50% vol na een half uur opladen. De 2 usb A poorten zijn Quick Charge poorten. Die gebruik je om Samsung smartphones en bepaalde oudere Android smartphones van Nokia, Motorola en Huawei snel op te laden. Je sluit ook zonder problemen apparaten die niet kunnen snelladen, zoals je oordopjes of e-reader, aan op een snellaadpoort.
Er zijn inderdaad opladers die niet tegelijk kunnen opladen, zoals de Samsung Super Fast Charging Oplader: wanneer je je laptop oplaadt, mag je de andere poorten niet gebruiken. Anders laadt je laptop niet of heel langzaam op.
Toegevoegd op 3 november 2022 06:55: bron
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden