kookplaat spontaan gebarsten. kan dat?

er is niks gevallen op mijn keramische kookplaat maar toch is hij plots gebarsten. Kan dat zo maar? Half jaar oud is ie. Spanningsbreuk misschien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat kan. Je hebt wettelijk garantie. Neem contact op met de verkoper.

Als een product binnen zes maanden kapot is of er binnen zes maanden iets mis is met het product, moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was.
Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet je zelf bewijzen dat dit niet jouw schuld was.