De wasmachine doet het niet meer, hij gaat nog wel gewoon aan maar als ik op start druk doet hij het 5 seconde waarna hij stilvalt. Heeft iemand hulp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hij is kapot, laten repareren of een nieuwe kopen.

Antwoorden (2)

Staat het de kraan vh water dicht ? Het filter , vaak achter een klepje aan de onder kant , kan verstopt zitten , open maken ja er komt dan wat water uit dus pas op dan filter schoon maken , of object , verwijderen succes. Anders helaas raadpleeg een expert .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan altijd je vraag hier eens invullen.

http://www.vdelectro.be/herstellingaanvraag

Indien het een probleem is dat makkelijk op te lossen is, zullen wij u zo proberen verder te helpen. Anders kan u steeds een afspraak vastleggen voor een herstelling.