Wij zijn op zoek naar een nette combimagnetron, maar we hebben geen ruimte om er een in een kast in te bouwen, hoe kunnen we dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

combimagnetrons hoeven niet altijd inbouw te zijn ,als je plaats hebt op je aanrecht kan je hem daar zetten ,de mijne staat ook op mijn aanrecht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij verschillende winkels kun je prima combi's kopen die hartstikke goed zijn. Wij hebben er thuis een staan van een bekende bouwmarkt en die bevalt na 6 jaar nog steeds goed, maar daar moet je dan natuurlijk wel ergens een plekje voor vrij maken.

Je kunt natuurlijk ook bij een willekeurige elektronica winkel gaan waar ze ook witgoed verkopen ;) moet niet te moeilijk zijn toch? :)