Waarom zitten er van die platte batterijen (knoopcellen) in een keukenweegschaal en geen (mini)penlites?

Ik vroeg me af waarom er nog van die platte batterijen in zaten en geen AA(A). Meestal als de batterijen opraken koop ik maar een nieuwe weegschaal, omdat vervanging van die batterijtjes bijna even duur is als een nieuwe weegschaal...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Dat verschilt, denk ik, per merk?!
In de mijne zit een 9Volt blokbatterij.

Knoopcelbatterijen zijn voor weinig te koop bij oa de Wibra en Action. Er zitten voor ong 1,50 meerdere soorten op een kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je batterijen wilt die na één week leeg zijn, moet je die zeker kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meerdere malen die ervaring gehad met die extreem goedkope batterijen. Het is rotzooi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze knoopcellen in mijn personenweegschaal, horloge en in kinderspeelgoed, en ze gaan zonder problemen langere tijd mee.

Andere antwoorden (1)

Je kan ook een knoopcellader kopen.
VOLTCRAFT Lithium knoopcellader, 2-voudig Max. laadstroom 30 mA
€ 19,99
Conrad heeft deze