Hoe kan ik de software van mijn Bosch vaatwasser resetten?

Bij mijn Bosch vaatwasser is de software van slag, hoe kan ik deze volledig resetten?
Het is type: SGS43C32EU/56.
De gebruiksaanwijzing geeft wel een paar indicaties, maar niet om hem volledig te resetten.

Wie o wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
49.8K

Antwoorden (1)

Mijn inbouw bosch vaatwasser (type onbekend) kan ik resetten door de startknop 3 sec. ingedrukt te houden. Bij mijn oude Siemens (= zelfde fabriek) moest ik 2 knoppen tegelijk indrukken gedurende 3 seconden.

Bij www.bosch-home.nl kun je onder het kopje service de handleiding van jouw vaatwasser downloaden (PDF). Daarin kun je lezen hoe je jouw type vaatwasser kunt resetten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pientje086 bedankt voor je reactie, maar dit heb ik al geprobeerd en helpt niet.
De handleiding geeft ook geen uitsluitsel.
Maar het zou kunnen dat er water onder in de machine ligt.