Hoe probleem op te lossen van koelkast waarin vocht verzamelt in groenteladen onderin; wat te doen?

Advies van de witgoedwinkel / monteur : putje achterin doorprikken en schoonmaken. Dit is steeds gedaan, zonder effect.
Bakken worden iedere week schoongemaakt, onder de laden in de koelkast keukenrol papier of een theedoek helpt ook niet . Probleem blijft.
Heeft iemand hier dit eerder meegemaakt? Graag ideeën hierover , 'any help' :-)

Verder koelt en vriest deze kk prima, geen klachten. alleen zoveel vocht onderin is niet goed, groente in laden blijft minder lang houdbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een soortgelijke vraag van 5 jaar geleden gaf geen oplossing voor mijn probleem.

http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/doe-het-zelf/vraag/124055/voorkomen-plas-water-bodem-koelkast

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Wat ik hier nog vind: dan is het waarschijnlijk dat de koelkast niet goed waterpas staat, dan is het kwestie aan de voorste2 pootjes deze omhoog te brengen.Zorg dat er geen producten tegen de achterkant (binnenkant) aan staan.
Zorg dat de koelkast waterpas staat , eventueel iets schuin naar achter mag.

De deur sluit niet goed af.