Ooit hebben we een wasmachine overgenomen. Heeft iemand een idee hoe oud deze wasmachine kan zijn? Het is een Zanker Classic CF 4000

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Drie jaar geleden had iemand een vraag over een Zanker Classic CF 4000, en die was toen zes jaar oud. Dus het zou kunnen dat jouw machine nu negen jaar oud is.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vraag had ik inderdaad ook gelezen; hij zal dan misschien omstreeks die tijd op de markt zijn gekomen?
Dat zou op het plaatje met o.a. de type-aanduiding kunnen staan.

Overigens wordt het merk Zanker sinds medio 2005 niet meer in Nederland verkocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook gelezen en Electrolux heeft het overgenomen met Zanussi.