Welke onderdelen van wasmachine zijn nog te verkopen?

Ik heb een oude LG wasmachine vervangen door een nieuwe wasmachine. De oude gaat naar de stort, zitten er nog onderdelen op de oude machine die te verkopen zijn, zo ja welke kan ik er dan het beste afhalen alvorens de machine weg te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wasmachinemotor kun je leuke dingen mee doen. Kun je vast wel wat voor krijgen bij een knutselfanaat.

Het beste antwoord

U heeft het natuurlijk over onderdelen van die machine.
De motor, pomp, condensatoren, darmen met filter, programma schakelaar en evt de unit met lampjes en knoppen, als die er al inzit, zijn allemaal onderdelen die een goede dhz-ver wel eens kan gebruiken. De trommel is inox en kan men gebruiken in de tuin als sierpot voor planten/bloemen.
De rest aan een schroothandelaar verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"de rest aan een schroothandelaar verkopen" Geven die daar nog iets voor dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U heeft nog ijzer en koperdraden over, veel zal het niet zijn maar alle kleine beetjes helpen. Bovenstaande onderdelen kan u aanbieden op bv www.2dehands.be of .nl

Andere antwoorden (3)

Tegenwoordig voeren de meeste bedrijven de oude wasmachine direct af als ze een nieuwe komen plaatsen. Daarom betaal je ook extra kosten bij aankoop van nieuwe apparatuur. Je kunt je defecte machine op marktplaats zetten, tegen elk aannemelijk bod. Ook zijn daar witgoedhandelaren te vinden die machines vragen om op te knappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al wat metaal is zou je als oud ijzer kunnen verkopen.
12 jaar geleden
Zou eerst het koper er af halen, zit in de draden en alles, bij.sr motor, steen verwijderen en na oud oudijzerhandelaar brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koper in de draden is dat te verkopen dan?