Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon bestellen?

Voor mijn nieuwe overstap stap ik over naar Tele 2 van T-mobile. Mijn huidige abonnement verloopt eind November, maar ik wil wel al graag mijn nieuwe telefoon icm een abonnement halen. (waarin ik deels de telefoon betaal en deels via maandelijkse kosten) Is dit al mogelijk, of moet ik echt wachten totdat mijn abonnement afgelopen is? Omdat ik anders misschien dubbel betaal? Of kan ik de telefoon al binnen krijgen, maar pas gebruiken wanneer mijn huidige abonnement verloopt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Als je een wilt overstappen naar een andere mobiele provider met nummerbehoud. Dan kun je dat al aanvragen vanaf 120 dagen voordat je oude abonnement afloopt.

T-mobile regelt het opzeggen voor, dus dat hoeft je niet te doen.

Je vraagt bij T-mobile nummerbehoud aan en zij regelen het voor je. Nieuwe toestel krijg je direct nadat nummerbehoud is goedgekeurd. Je betaalt nog de maandelijkse kosten van je oude abonnement ( +1 maand opzegtermijn) Daarna betaal je de nieuwe maandelijkse kosten bij T-mobile.

Voor meer informatie hierover. Dan zou ik je aanraden om de klantenservice te bellen of gewoon langs te gaan naar een T-mobile winkel.