Wat voor apparaat is dit?

Bij het verwijderen van een oude schotelantenne (van vorige bewoner) kwam ik dit apparaat tegen. Ik weet niet of het erbij hoort of dat het er aan bevestigd was bij gebrek aan een betere plek. Weet iemand wat het is?

Picture for question

Antwoorden (1)

Dit is natuurlijk geen onderdeel van een satellietschotel en zeker geen LNB. Dat kun je zien, omdat de kabel die er aan zit, geen coaxkabel is maar een gewone 230 draad. Dit is dan ook een schemerschakelaar (van het merk Calex). Met zo een ding kun je iets aan- en uitzetten naar gelang van de hoeveelheid licht buiten.
escape
een jaar geleden
JopieBunzing01
een jaar geleden
Dank je wel. Even gezocht online op dat merk en dat blijkt het dan te zijn. Zat dus op 'toevalllig' op de satellietschotel.