Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost ongeveer reperatie wasmachine als diep achter het zeepbakje een verstopping zit?

Mijn wasmachine lekt vanuit het zeepbakje. Het zit dieper en daar kan ik niet bij. Mijn vraag is of een monteur daar lang mee bezig is en zo ja hoe lang ongeveer. Zodat ik weet wat te verwachten aan kosten. Ik denk dat ik teveel zeep gebruikt heb in de tijd.
v rgr Gonna

1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De afvoer van het zeepbakje mondt uit in het deurrubber, links boven. Met een stuk tuinslang moet die weer open te maken zijn. Geen ijzerdraad oef iets dergelijks gebruiken! Als de watertoevoer verstopt, is het vlak bij het deurrubber, de doorvoer is daar vaak nogal smal.

Toegevoegd na 41 minuten:
Dit is een eenvoudige reparatie. Trek de stekker uit het stopcontact, schroef de bovenplaat aan de achterkant los en trek die er naar achteren af.
Je moet wel erg onhandig zijn, wil je niet ontdekken, waar de versopiing kan zitten!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding