Wat kost ongeveer reperatie wasmachine als diep achter het zeepbakje een verstopping zit?

Mijn wasmachine lekt vanuit het zeepbakje. Het zit dieper en daar kan ik niet bij. Mijn vraag is of een monteur daar lang mee bezig is en zo ja hoe lang ongeveer. Zodat ik weet wat te verwachten aan kosten. Ik denk dat ik teveel zeep gebruikt heb in de tijd.
v rgr Gonna

1.3K

Het beste antwoord

De afvoer van het zeepbakje mondt uit in het deurrubber, links boven. Met een stuk tuinslang moet die weer open te maken zijn. Geen ijzerdraad oef iets dergelijks gebruiken! Als de watertoevoer verstopt, is het vlak bij het deurrubber, de doorvoer is daar vaak nogal smal.

Toegevoegd na 41 minuten:
Dit is een eenvoudige reparatie. Trek de stekker uit het stopcontact, schroef de bovenplaat aan de achterkant los en trek die er naar achteren af.
Je moet wel erg onhandig zijn, wil je niet ontdekken, waar de versopiing kan zitten!!