Nergens kunnen vinden.

Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice van Philips.

Algemene vragen of support
Bel of email ons voor een algemene vraag
070 700 036 (€ 0,15 p/min*)
Maandag t/m Vrijdag 08.00 - 20.00
Zaterdag 09.00 - 18.00
*Additionele kosten kunnen in rekening worden gebracht door uw (mobiele) netwerk provider
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ik was er al bang voor momo.
dank en plus voor je antwoord! ik bel morgen wel conqie, heb geen trek in die moderne fratsen ;p
Rieneke1
12 jaar geleden
die keuzemenu's zijn idd om de hik van te krijgen :s maar ja, ik heb geen mobiel, ik sms , msn, chat niet.
koop niks in webwinkels.
stuur nog overschrijfkaarten.
heb geen tv, maar draai wel elpee's :) rare lui heb je toch he? ;)
Rieneke1
12 jaar geleden
een beetje pc deskundige ben je toch ook nog conqie? msn heb ik wel geprobeerd hoor, maar dat vond ik alleen te doen in combi met valium ;p en wat zeg je nu: webcam, skype?? brrrrrr! laat mij maar schuiven.
*zet een plaatje van grace slick op* :)