Wat is de snelste waterkoker?

Ik ben zelf in de avond nogal een thee drinker. Ik vind het soms vervelend dat ik moet wachten op mijn waterkoker.. Die opzich nog best snel water koker. Maar ik vroeg mij af of het nog sneller kan? Nou weet ik dat er ook kranen heb waarmee je binnen no time gekookt water hebt. Maar daar heb ik dus niets aan wat dat mag ik bij niet installeren. En dus moet ik een ander alternatief vinden. Wie heeft er voor mij tips?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Waterkokers werken vrij simpel, energie wordt direct omgezet hitte. In andere woorden, bij het uitzoeken van naar het wattage van de waterkoker. Bijvoorbeeld 1000W. Hoe hoger het wattage, des te sneller je het water kan laten koken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ok thanks. ik moet dus op de wattage letten.. kan helaas geen duimpje omhoog geven.. maar thanks! :D