heb Airco MET slang, kan ik deze op een opvangbak plaatsen zoals bv bij een droogkast?NIET door raam?

wij hebben een grote schuifdeur, géén ramen in de living en zie het niet zitten om met een darm door de living te koelen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Wat voor slang?
En eh, "living" is toch gewoon woonkamer?

Antwoorden (1)

NEEN. De dikke slang die naar buiten zou moeten, voert de warmte af welke door de airco uit je woonkamer wordt weg gehaald. Wat je zou doen met een opvangbak is de warmte verplaatsen van de hoek met airco naar de hoek met opvangbak zonder airco en daarvoor heb je geen airco aangeschaft.
Ik zit zelf met hetzelfde dilemma (moet de airco nog aanschaffen) en wil geen slang. Daarom zoek ik naar de oplossing met een afvoermogelijkheid door de muur naar buien.