Hoe kan het dat mijn wasmachine de was niet altijd schoon krijgt?

We hebben een samsung wasmachine en droger van 1,5 mnd oud. Het valt mij op dat hij niet alles schoon krijgt. Dit zijn bijvoorbeeld 'val' plekken van de kinderen. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Soms wordt een wasmachine ook te vol gedaan.
Als de was er los in ligt, moet je de ene hand er plat opleggen en de andere in een vuist met de duim omhoog.
Deze ruimte moet vrij blijven.

Val plekken van kinderen zijn natuurlijk ook erg vervelende vlekken.
Vlekken even flink nat maken en dan met een ossegalstick erover, 5 min laten weken en dan wassen, moet schoon worden.

Dan heb je ook nog de grasvlekken, deze zijn echt moeilijk weg te krijgen, maar met de ossegal is he mij altijd gelukt.
Daarbij, een klein vlekje is ook geen groot drama hoor bij kinderen.
Kinderen moeten natuurlijk wel kunnen spelen en een nieuwe vlek zit er altijd weer snel in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan de vuile plekken natuurlijk voor behandelen met oxxio en als het dan nog niet lukt zou ik toch de leverancier van je wasmachine even bellen.
Suc6 ermee.

Toegevoegd na 13 minuten:
Vanish kan ook. Is ook goed om voor te behandelen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oxxio, is dat niet die energieleverancier?
Het ligt aan de ene kant dat er steeds op een lagere temperatuur gewassen wordt.
Ten tweede gebruikt een wasmachine steeds minder water.
Allemaal energie besparende middelen.
Maar de was moet bewegen in het water,hoe meer en vaker hoe beter.

Laat de heel smerige kleding een half uurtje gewoon inweken in een emmer met wat zeepsop.
En was het daarna.
Scheelt al een heel stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ander wasmiddel proberen, of speciaal vlekkenmiddel gebruiken.. als dit niet helpt iets warmer wassen.