Wie weet wat het middelste omschakel knopje betekent van deze oude vaatwasmachine type amcor super pony (nergens iets over te vinden)

Ik heb van deze vaatwasser geen boekje, gehad van m'n vader. Links staat ook nog een soort zonnetje maar dat zou voor zout bijvullen moeten staan, dit kan ik ook nergens in dat ding

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het zout moet meestal onderin de vaatwasser, daar ligt waarschijnlijk een soort roostertje wat je er uit kan pakken en dan zit daaronder meestal het zoutreservoir. Hoe oud is de vaatwasser? Als ik dat tekentje op de middelste knop zie lijkt het wel of je het verwarmingselement aan en uit kan zetten daarmee. Ik kan me er iets bij voorstellen dat als het een oude vaatwasser is dat er dan zo'n functie op zat destijds Dus in mijn ogen, of draaien zonder verwarming van het water, dus met koud water (soort spoelen dus), of het element aan en dan kan je kiezen tussen 55 en 65graden met de 3e knop. Ik denk dat dit het is, maar mocht iemand anders het zeker weten dan zien we het snel genoeg..

Volgens mij is dat een soort spanningsbeveiliging die je aanzet als je een ongeaarde stroombron gebruikt. Een soort zekering.