Mijn LIebherr vriezer gaat telkens van 18 graden naar 21 of 25 graden. Hoe stop ik dat?

Mijn liebherr vriezer gaat steeds van 18 graden naar 21 of 25 graden wat niet de bedoeling is . Wat is de oplossing voor dit probleem?

2.1K
ronron1212
een jaar geleden
Monteur laten komen
Inekez1
een jaar geleden
De oplossing van het probleem is afhankelijk van de oorzaak van het probleem. Wanneer gebeurt het dat de vriezer te koud wordt, hoe weet je dat (display of aparte thermometer in de vriezer?), hoe lang duurt het voordat de temperatuur weer op de goede waarde staat? Heb je een apparaat dat zelf de ideale temperatuur regelt, dan kan het zijn dat de vriezer even tijdelijk extra hard aan het werk gaat als je nog niet ingevroren producten toevoegt. Om te voorkomen dat de temperatuur zal stijgen door de relatief warme producten, wordt het even extra koud gemaakt om de nieuwe producten zo snel mogelijk in te vriezen. Daarna gaat de temperatuur terug naar de ingestelde waarde. Als dat het geval is, is dat geen probleem maar handig en moet je dat dus niet willen veranderen.

Geef als eerste antwoord