Waar kan een hand kruimelvegertje kopen?

Ik zoek dus een soort tafelvegertje, ( niet elektrisch) je zag ze vroeger heel vaak. Er zitten 1 of 2 rollen in, die dan draaien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
rolveger, noemden wij ze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik zie dat die allemaal met een steel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O ja, die, die had mijn oma ook! Die vond ik zo leuk!
En een vriendin van mij heeft er nog steeds eentje. Poos geleden heb ik helemaal plat gelegen toen haar gehandicapte zoon met dat ding over tafel veegde en een potlood wegtoverde. Zoon en ik hadden de tranen over onze wangen rollen, ouders snapten absoluut niet wat er gebeurd was, wat het nog veel leuker maakte :-)

Antwoorden (2)

Ze zijn op internet te bestellen, o.a. bij onderstaande site. Maar in gespecialiseerde kookwinkels kun je ze ook vinden.
bamibal
10 jaar geleden
Met de juiste zoekwoorden kun je er diverse vinden op internetshops. Zie de gevonden modellen als voorbeeld.
Probeer het bijvoorbeeld met de zoekwoorden: tafel kruimelveger