Iemand ervaring met een van onderstaande webshops voor accu's e.d.?

BatteryKing.nl
Accu-shop.nl
ReplaceDirect.nl

Wat ze aanbieden ziet er goed uit maar ik maak me dan vaak zorgen over betrouwbaarheid enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

Batteryking.nl is het meest bekend, heb hier ook al meerdere aankopen bij gedaan, deze is dus betrouwbaar.
Accu-shop.nl & replaceDirect.nl zijn iets minder bekend in mijn ogen. Maar beslis niet te snel! Ook deze winkels zijn goed en betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mijn ervaring met BatteryKing is goed : ik had een nieuwe batterij nodig voor mijn mobieltje uit het jaar 'nul', en die was in de 'echte' winkel duurder dan het hele mobieltje destijds was...de verkoper schreef op welke batterij ik nodig had, en gaf me die naam mee : binnen een week hoefde ik niet meer 3 x per dag op te laden...
Ik heb het geld vooraf overgemaakt, en de dag na ontvangst ervan had ik het in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken alleen Batteryking. bij mij hebben ze vlot en correct geleverd. geen enkel probleem.
hoe ze reageren als er wel een probleem is, weet ik dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik het bij ReplaceDirect.nl proberen. Volgens mij is dat de enige webwinkel met het officiële Thuiswinkel keurmerk - niet van die nepkeurmerken. En je hecht nogal aan betrouwbaarheid, merk ik. Dan is het niet zo moeilijk, lijkt me. Ikzelf heb er heel goede ervaringen mee. Snel geleverd en zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf een keer gekocht bij www.batteryupgrade.com

Hierbij wordt het product direct vanuit Azië naar je huis gestuurd. Vandaar de wat lagere kosten en de iets langere levertijd.

Maar prima hoor, geen problemen gehad.