Waarom vinden veel mensen het vervelend als er een foto van hen wordt gemaakt?

Als niemand wil dat er foto's worden gemaakt, is het ook onmogelijk tastbare herinneringen aan een mooi feest of een andere gebeurtenis over te houden.

Bij het sluiten van de vraag: dank voor jullie antwoorden!

14 jaar geleden
in: Camera's
1K

Het beste antwoord

Omdat ze denken dat ze er niet goed op staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

een onverachte foto waar ik toevallig raar met mijn mond of iets op sta vind ik 1000x minder erg dat een geposeerde foto die nergens op slaat.
ik heb een vriendin die doet veel met mijn haar en nagels ik moet dus soms wel, maar als je die gemaakte smoelwerken er soms bij ziet vind ik het poseren heel erg.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen niet dat er lelijke foto's over hun komen,.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens wat er op internet gedaan wordt met allerlei rare filmpjes, foto's en dergelijke. Het is schending van de privacy. Big Brother is watching you. Dat willen de meesten niet. Dat heeft alles met fatsoen te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet leuk als er een foto word gemaakt van bijvoorbeeld een bebloed gezicht na een val (erg extreem) en daardoor als de rode ik door het leven ga. Terwijl ik eigenlijk best een knap en aardig iemand ben (bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik mezelf nu niet bepaald een hoofd hebben waar ik heel graag, heel lang naar kijk.
Wel is het zo dat ik op vakantie toch wel minimaal 2 kiekjes wil hebben van mijn persoontje op bekende bestemmingen, al was het alleen maar om te bewijzen dat ik er echt geweest ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ben je, bij het kijken van een foto van jezelf, gefocust op de dingen die je zelf minder mooi vindt. Die mooie ogen zie je niet, de onderkin wel. ;-)

Daarnaast is een foto zo "plat". Je krijgt niet veel mee van de sfeer op dat moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden allemaal, maar daarnaast stoort het me ook gewoon in het moment. Zit ik op een feestje net gezellig met iemand te kletsen en dan moet je weer poseren voor een of andere foto, of er vliegt ineens een flits voorbij. Ik word er ook altijd een beetje zelfbewust van, zit mn haar wel goed enzo, terwijl ik het daarvoor gewoon gezellig had.