Hoe verwijder ik het battery pack van mijn Nikon D100 DSLR?

Ik heb een extra battery pack onder mijn camera zitten, maar deze wil ik voor verjaardagen enz. er af halen omdat je dan toch geen reserve-accu's gebruikt. Maar heb werkelijk geen idee hoe dat ding los gaat! Wie kan mij helpen? :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Dat gekartelde zwarte wieltje (schijfje) onder lens losdraaien en dan eraf trekken???
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook, maar aangezien deze niet los te krijgen is had ik het idee dat ik iets fout deed! Maar dan ga ik het toch nog maar een keer proberen ;)
AWM
14 jaar geleden
Zo moet het echt. Zit het wieltje vast?