Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je een film van een digitale camera op je pc zet?

Ik heb een digitale (film)camera en het lukt me maar niet om de bestanden op m'n pc te zetten. Ik heb wel pinnacle, maar het lukt me gewoon niet. 30 sec. en dan stopt de boel. Wel jammer, want nu heb ik veel gefilmd en kan het niemand laten zien :(
De camera is zelfs al eens ter reperatie weggebracht, omdat ik dacht dat het daar aan lag, maar dat is niet het geval. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je bij het kopen van je digitale camera er geen cd bij gekregen? Die kun je dan installeren op je pc en dan gaat de rest vanzelf.
Misschien kan je op internet op het type camera alsnog de software er voor krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is zeker jammer. Kan je ook geen software vinden op internet? Misschien op www.tucows.com?
Je kan altijd even kijken.

Andere antwoorden (2)

Vaak kan je gewoon je camera met een (mini) USB kabel aan je PC aansluiten en deze gewoon als USB drive gebruiken. Dan kan je gewoon met standaard copy-paste de filmpjes overzetten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Heb je dus geen andere software dan je OS voor nodig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typisch geval van rtfm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding