Bestaan er camera's zonder wifi?

Ik wil in de paardenstal een camera ophangen maar ik heb daar geen wifi
Bestaat er een andere mogelijkheid om live toekijken?

4 maanden geleden
in: Camera's
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Nee. Je kan dingen delen door het op het internet te zetten.
Mogelijkheden:
een UTP kabel van een plek waar je internet hebt, leggen naar de camera toe Een sd kaart erin stoppen, maar dan kan je niet live kijken
LeonardN
4 maanden geleden
@VraagAntwoord66 Dus JA. Ja er zijn camera's zonder Wi-FI
Ja je kan live kijken door een camera met UTP te gebruiken.
Maar het kan zelfs nog anders bijvoorbeeld met een 4g-camera. https://4gcamera.nl
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 maanden geleden
Moet het draadloos? Om welke afstand gaat het?
JuniorJunior
4 maanden geleden
Ja draadloos,woon er niet bij dus een flinke afstand

Antwoorden (1)

Ja bijvoorbeeld met een 4g camera.
https://4gcamera.nl

Een camera met ethernetkabel zou in theorie ook kunnen maar zal in de praktijk vast lastig zijn.
===
Bedenk wel dat je met een 4g camera natuurlijk ook een SIM-kaart en een abonnement nodig hebt.
https://4gcamera.nl/hoeveel-data-verbruikt-een-4g-camera/
===
Goede tip van TurfGraver; Check je 4g verbinding/bereikbaarheid.
Toegevoegd op 26 december 2023 12:01: tekst
4 maanden geleden
TurfGraver
4 maanden geleden
Check wel eerst de dekking op lokatie.
LeonardN
4 maanden geleden
+goeie
Als iemand die midden in de randstad woont vergeet je nog wel eens dat afgezonderde gebieden nog steeds niet optimaal ontvangen. Onlangs nog in het oosten van het land in een vakantiewoningpark nog verbaasd dat je gewoon weer terug bent in het jaar 1998.