Mijn fotocamera geeft lensfout aan wat kan ik doen? het is een canon powershota2600?

10 maanden geleden
in: Camera's
1.4K
SimonV
10 maanden geleden
• Schakel de camera uit en verwijder de batterij gedurende enkele minuten.
• Inspecteer de lenscilinder op zichtbare obstakels zoals vuil, zand of vuil. Blaas voorzichtig lucht of gebruik een zachte borstel om eventuele deeltjes te verwijderen die de lensfout kunnen veroorzaken. Wees voorzichtig om geen overmatige kracht uit te oefenen of de lens rechtstreeks aan te raken.
• Herstel de camerainstellingen: zoek in het menu van de camera naar de optie om de camera-instellingen te herstellen naar de standaardwaarden.

Geef als eerste antwoord