Wat is goede beveiligingscamera voor thuis?

Mijn ouders willen graag camerabewaking bij hun voordeur, de eisen zijn: 2 camera's, beelden opslaan op een recorder, via een app live kunnen kijken, niet gek veel duurder dan 300, en een redelijk beeldkwaliteit ook snachts.
Weet iemand een leuk setje of een site die veel aanbod heeft en niet extreem duur is?

Toegevoegd na 7 minuten:
Of waar moet ik op letten??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En is het beeld dan wel redelijk?

Antwoorden (1)

voor 300 ga je dat niet redden met een recorder of het moet heel habie babbie kwaliteit zijn

Wat wel kan zijn 2 losse ip camera's met opname op sd kaart in de camera zelf
je hebt dan 2 ip camera's nodig met poe aansluiting en een poe netwerk switch om ze aan te sluiten.
je hebt dan 2 utp kabels nodig van af de switch naar de lokaties waar ze komen
je kan dan van af een app in beide camera's tegelijk inloggen live kijken en terug kijken
je moet wel wat verstand hebben van netwerken en ip adressen e.d.

ik werk in de beveiliging als je nog wat wil weten hoor ik het wel succes.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar kunnen ze dan ook beelden zien van bijvoorbeeld 3 dagen geleden?