Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nadat we terug zijn van vakantie doe fototoestel raar?!

Het probleem aan het begin was dat als we op aan drukten, we telkens weer het schermpje kregen te zien waarop stond: schakel uit en weer in. Elke keer weer.
Je kon wel foto's bekijken en verwijderen maar geen foto's maken! Ik heb een paar foto's verwijderd, maar de kaart zit niet vol.
Daarna ging hij helemaal niet meer open. en bleef het scherm op zwart, hij is nu helemaal opgeladen en toch gebeurd er niets.. help alle vakantiefoto's staan er op!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat er iets van zand o.i.d in de lens zit, waardoor hij niet helemaal naar buiten kan.

Probeer, als je een foto wilt maken (waar de lens dus voor naar buiten moet), de lens even te helpen door ZACHTJES te trekken.

Een vriend van me heeft precies hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto's staan neem ik aan op het kaartje. Dat kun je ook zonder camera uitlezen. Ga met de camera naar de winkel en vraag of zij er naar willen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals mendelson zegt, kaartje eruit halen en via een kaartlezer (vaak ingebouwd in pc of laptop, anders voor luttele euro's te koop) de foto's op de PC zetten en bekijken. Camera (als ie dat nog waard is) ter reparatie aanbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding