Wat is de beste foto editor voor Windows 10?

Ik zoek een programma waarmee ik afbeeldingen kan bewerken. Denk bijvoorbeeld aan Dylan Haegens. Hebben jullie een idee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
2K

Antwoorden (3)

Als geld geen rol speelt, is Photoshop met Lightroom de beste foto-editor.

Anders bijvoorbeeld GIMP, Paint.net of Photo Pos Pro.

Toegevoegd na 26 minuten:
Naast Photoshop is Paintshop Pro een uitstekende foto-editor.
http://www.paintshoppro.com/nl/free-trials/
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
geld speelt geen rol maar adobe liever niet
SimonV
7 jaar geleden
Ik gebruik zelf Paintshop Pro tot volle tevredenheid.
je kan autodesk pixlr proberen, in je browser of downloaden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat je zegt; denk bijvoorbeeld aan Dylan Haegens, zou ik eerder denken aan een video editor en dan is sony vegas een goede optie of gewoon windows movie maker.