Is er bij de sony alpha serie camera's japans of chinees te selecteren in het taalmenu?

Ik zou japans op zijn minst verwachten, aangezien sony uit japan komt, maar is dat ook zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Nee, niet wanneer je deze camera in europa hebt gekocht. Omdat deze specifiek voor de (midden, noord en west) europa wordt gemaakt. Dus alleen met romaanse en Latijnse talen.
Je hebt dus een camera nodig gemaakt voor de oost Aziatische markt.