Hoe bevestig je een gopro aan een korfbalpaal?

Is voor lessen bewegingsonderwijs.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Hoi,

Voor de gopro zijn er verschillende accesoires te verkrijgen. Als het goed is krijg je bij de gopro sowieso een of twee 'houders' die je met een sticker ergens op kan plakken.

Ook bestaat er een grote zuignap, voor op het raam, maar ik denk dat zo'n paal te klein is. Ik zou goed kijken wat de diameter van de paal is en googelen naar: GOPRO HANDLEBAR MOUNT. Hiermee kan je de gopro vastmaken aan bijvoorbeeld een fietstuur, maar waarschijnlijk ook aan een korfbal-paal. Als laatste, dit is niet de beste oplossing, maar wel de goedkoopste, kan je kijken of je iets kan met DUCT-tape. (via een telefoon/ipad) kan je dan (ik weet niet of het bij alle gopro-modellen kan) de camera bedienen. Succes.