Daar is geen vaste termijn voor aan te geven: het product bestaat nog niet zo heel lang, althans geen tientallen jaren. Zelf koop ik altijd SD(HC)-kaarten van SanDisk. Daar zit, volgens de verpakking, 10 jaar garantie op. Maar op de website van SanDisk staat duidelijk vermeld: 5 jaar beperkte garantie:
http://www.sandisk.nl/Products/Catalog%281052%29-SanDisk_Standaard_SD_en_SDHC.aspx
Dus bewaar ik de verpakking maar... Overigens zullen ze waarschijnlijk steeds coulanter met klachten omgaan, want de prijs van een SD-kaart is sterk omlaag gegaan. In juli 2006 betaalde je voor 1 GB ca. 30 euro, nu 3 á 4 euro.
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar kun jij dan nog een kaart van 1 Gb krijgen?;-)
2Gb kost inmiddels maar 6à 7 euro, 4 ongeveer een tien, dus inderdaad goedkoop.

Andere antwoorden (1)

Ik ga al jaren mee en heb nog nooit een kapotte meegemaakt. Dus 5-?? jaar...