Wat is de goedkoopste spiegelreflex camera met lens?

Ik heb een oogje op de Canon EOS 1200D maar ik weet niet of er nog goedkopere zijn, dat zou namelijk wel fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goedkoper dan wat?

Antwoorden (3)

Neem een kijkje op www.beslist.nl voor de plaats waar je de goedkoopste in dit geval bijv. Canon EOS 1200D kunt kopen. Zoek bovenin op spiegelreflex camera en zet de filter op prijs laag-hoog. Scheelt een hoop zoekwerk qua kosten in verschillende modellen en je hebt overal de goedkoopst website! Ik zou wel even gaan informeren bij een ervaren winkel en informatie inwinnen, je kunt hem dan alsnog thuis (goedkoper) bestellen succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit je vast aan de 1200D vanwege de Megapixels of is de 1100D (12Mp) een alternatief? Ik heb de 1100D (zes maanden geleden) gekocht voor € 245 niet wetende dat het model opgevolgd zou worden door de 1200D (18Mp)
Voor niet-professioneel gebruik voldoet de camera zeer goed.
Veel webshops leveren deze camera nog volop.

http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_1100D/#p-specification

http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_1200D/#p-specification

Succes en veel fotoplezier!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap de werking van deze site nog niet helemaal, geef een reactie ipv een antwoord.

Je vraagt of er een goedkopere camera is dat die je op het oog hebt. Dat ligt er uiteraard aan wat jij voor die camera die je gezien hebt moet betalen. Je hebt er geen prijs bij gezet