Waarom kan ik mijn camera niet meer aansluiten op de laptop?

Sinds vandaag kan ik mijn Sony A200 niet meer op mijn Macbook aansluiten. Ik krijg elke keer de melding dat de camera teveel stroom nodig heeft. Dit gebeurt ook op de gevoede USB-hub. Voor vandaag nooit problemen gehad, nu na een vakantie en ongeveer 250 foto's verder kan ik geen foto's meer naar de laptop zetten.

Hopelijk heeft iemand een oplossing! Alvast bedankt.

Groet, Karin

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cardreader gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook geprobeerd, wordt ook niet gelezen. Stroom op USB poort is dan te hoog, met camera ook. Kunnen de foto's te zwaar zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is de USB poort kapot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto's kunnen nooit te groot zijn. Met dezelfde verbinding zet ik ook wel eens bestanden van 10GB over. Het ligt eerder aan de poort zoasl instict ook al zegt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle andere USB apparaten werken op deze poort, tevens een andere laptop geprobeerd, dan krijg ik dezelfde melding. Nieuw kabeltje gekocht, ook niets...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Andere SD-card proberen? Dat blijft de constante. Haal de SD card eens uit de camera en sluit hem dan eens aan.

Antwoorden (1)

Is de accu van de camera misschien een eind leeg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas ook niet, 100% opgeladen.