Wat is goedkopere oplossing voor 3d green screen studio?

Ik ben van de week op de IBC in Amsterdam geweest en heb hier het effect gezien van 3d studio's (live) op een greenscreen.
Nu heb ik hier al vaker aan zitten denken maar na de werking gezien te hebben en gezien te hebben hoe gaaf dit is wil ik het eigenlijk zelf ook hebben (klein 1 mans video productie bedrijf).

Maar hoe kan ik dit goedkoper doen? want om een greenscreen aan te schaffen etc vind ik niet zo een probleem.
Maar de hardware (schakelkast) en de software die daar stonden en ze hadden waren niet te betalen voor mij (vanaf 60.000 euro ofzo).

Weet iemand software en een computer waar mee dat zou kunnen en wat goedkoper zou zijn?
Nu zeg ik ook niet dat het gratis moet zijn, of onder de 100 euro ofzo. Mag best een aantal honderd euro kosten ofzo, maar is er iets wat betaalbaarder is als dat er op de IBC stond?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Beste,
Je kan al op een (best) goedkopee manier al met een green screen werken. Een green screen kan je gewoon al een groen vliesdeken zijn. Progammes met effecten enz.. zijn Sony vegas pro en een naam die ik niet goed weet (adoble of zoeiets). Die progammas heb je al voor 100 euro
Kas,