net gekocht canon eos1000d met ef-f 18-55+ef 55-200

plus tas samsonite van 29.95 en kaart sandisk 4gb 15 euro totaal was ik 659.00 kwijd is dit een goede camera en is dit een goede prijs voor het geheel af dingen is niet me sterkste kant dit dee dit voor het eerst

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Voor jouw doeleinden is dit waarschijnlijk een prima camera waar je nog lang plezier van zal hebben. Dit geldt ook voor de lenzen.

Bij bol.com is de 1000D kit voor 400 euro te bestellen. Je 55-200 lens is op veel plaatsen voor 170 euro te krijgen. Dat maakt in totaal 615 euro. Dus het is wel goedkoper te krijgen. Maar fotozaken zijn gewoon stukken duurder dan internetwinkels en grotere electronicazaken. Opzich is de prijs niet slecht ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Om teleurstelling te voorkomen is het beter na een impulsieve aankoop geen prijs en kwaliteit vergelijking uit te voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich is dat een marktconforme prijs, niet veel mis mee. Had misschien iets goedkoper gekund. Als je deze vraag van tevoren had gesteld had ik gezegd dat je als beginner er beter een 18-200 objectief bij had kunnen kopen in plaats van twee losse, maar daar lijkt het nu een beetje laat voor. De 1000 is een hele leuke camera, zeker voor mensen die beginnen met een spiegelreflex. Ik vind de camera zelf iets aan de kleine kant, maar ik heb dan ook grote handen ;) Overigens, als je denkt dat je verder wil met deze hobby zou ik je willen aanraden om de dozen en bonnetjes goed te bewaren. Dan kan je namelijk als je eens een stapje hoger wil qua camera deze camera voor meer geld verkopen dan wanneer je dat niet meer hebt (marktplaats enzo).

Veel plezier en succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou volgende keer eerst rondkijken, product en prijs vergelijken, de aankoopbeslissing nemen en het jezelf daarna niet zo moeilijk te maken door achteraf aan zo'n beetje alle onderdelen van het aankoopproces te gaan lopen twijfelen.

Je had ook naar een foto vakzaak kunnen gaan en je laten voorlichten? Geniet van je mooie nieuwe camera + lens + geheugen! Niets mis mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er maar net aan. Heb je het allemaal nodig? Tas + kaartje natuurlijk wel, maar die extra lenzen ook? Wat voor fotograaf ben je? Ik zou het allemaal niet nodig hebben en nooit € 659,- voor een fototoestel uitgeven. Er zullen genoeg mensen zijn die superblij worden van jouw setje....