Datum en tijd verwijderen op foto's, kan dat?

Ik heb op mijn cameraatje vergeten de juiste datum en tijd in te voeren en ook vergeten om de optie uit te schakelen. Nu staat op iedere foto een verkeerde datum en tijd. Ik baal hier eigen wel van en wil het liefst op iedere foto deze datum en tijds aanduiding verwijderen. Kan dat en zo ja, hoe?

Zie bijgevoegde foto.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
8.1K

Het beste antwoord

SoftOrbits Photo Stamp Remover Versie 1.3
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt alleen die rand van de foto's 'afsnijden', iets anders is helaas niet mogelijk. (of je moet al een ander stukje van de foto erover heen plakken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een grafisch programma kun je elke foto met de hand bewerken. Wel een klus als het een paarhonderd foto's zijn.