Hoe krijg ik heldere kleuren met mijn SONY Camcorder?

Hallo, Ik heb sinds kort de SONY HDR-CX410. Mooie camera, alleen ben ik niet zo tevreden over het beeld. ik vind de kleuren een beetje dof. Ten opzichte van mijn 4x zo goedkope Nikon Coolpix S9100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de instellingen witbalans of kleurtemperatuur aanpassen, soms is er een zelfinstelbare witbalans, dat kan je dan met een wit a4'tje zelf doen.

Antwoorden (1)

Dit kun je het beste doen door creatief omtegaan met de instellingen in de camera en montage software. Heb je al eens andere beeldstijlen geprobeerd op de camera? Mocht dit niet werken kun je altijd in de montage met aanpassingen in het contrast en de verzadeging werken, dit doe ik ook altijd om de video's optimaal te maken. Succes met filmen!