Het beste is om de geheugenkaart te formatteren in het toestel. Dan ben je wel al je foto's kwijt. Probeer dus eerst (eventueel bij iemand anders) de foto's terug te halen.

Op deze manier heb je de beste kans dat toestel en geheugenkaart goed samen werken. Voor belangrijke opnames is het ook goed je kaart opnieuw te formatteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dan ben ik al mijn foto s kwijt en dat wil ik juits niet.
Is geen andere manier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
merk is Finepixz10 fd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit je toestel via een bijgeleverde kabel aan op je pc. Misschien dat het zo wel lukt. Een paar keer proberen en flink hopen dat het goed komt.
Kaart in ander toestel doen of in andere geheugenkaartlezer en die aansluiten op de pc. Programma downloaden om bestanden terug te halen van een geheugenkaart: Zelf heb ik een tijd geleden daar Rescue Pro voor gebruikt (was toen gratis bij een geheugenkaart). Als dat ook niet lukt, weet ik het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
osihyg weet dus absoluut niet waar hij of zij het over heeft, deze raad absolut niet opvolgen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks kaart formatteren, ook niet in een ander toestel
je kan je kaart gewoon in de kaartlezer doen en foto's er afhalen
Maar de foto's die in het interne staan moet je eerst naar je kaart verplaatsen of je haalt ze eraf door middel van je bijgeleverde
usb- kabeltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Suluap en WimuitDelft adviseer mijn reacties op Ticky ook even door te lezen en dan te oordelen.
Meestal kan je in of uit zoomen bij het terug kijken. Als je uit zoomed dan ga je naar meer foto laten zien op het scherm dit is een soort van overzicht.
Anders is je vraag te onduidelijk gesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit type toestel heeft 2 opslagmogelijkheden,
een intern geheugen en op een kaart.
En dat zal het euvel wel zijn, dat jij niet weet waar ze staan
Dus even de handleiding doorspitten en dan kom je er vast wel uit.
Succes