Welk reclamebureau ontwierp de reclame voor Samsung fotocamera, die momenteel in de Ster reclame getoond wordt?

Wil graag informatie over de styling

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Voor de nieuwe Samsung Galaxy SIII campagne ontwikkelde bureau Cheil Benelux een vernieuwende Facebook app. Op hun site zie je ook dat ze de Galaxy Note en S2 hebben gedaan.
Van Cheil heb ik geen telefoonnummer, wel andere gegevens:
Cheil Benelux
Olof Palmestraat 10
2616 LR Delft
The Netherlands
n.vancampen@cheil.com
twitter: @cheilbenelux

Bel anders Samsung Nederland op Samsung Service - en Informatielijn Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m) (09:00 - 18:00)