Ik moet voor een vereniging een pasfoto inleveren, moet dit persé op fotopapier of kan dit ook gewoon afgedrukt zijn op een a4tje?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het wordt namelijk op een pasje geplaatst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Het kan allebei. Anders vraag het na. Ik zelf zou voor het a4tje gaan, fotopapier lijkt me niet echt nodig voor dit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet dit even navragen, soms willen ze echt een pasfoto zoals je die krijgt bij de schoolfoto of bij een fotograaf. Soms is een duidelijke print op A4papier voldoende. Onze vereniging werkt met ingescande foto's. Je stuurt mij een mailtje met een foto en die kan ik gewoon uploaden naar de bond die er een pasje van maakt.

Even mailen dus naar degene die er over gaat en vragen hoe het precies moet.