Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe weet je of je webcam aanstaat of niet?

Hoe weet je of je webcam aanstaat of niet want er brand geen lichtje bij mij ofzo en ik ben bang dat hij ineens aanstaat terwijl ik het niet door heb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel erg zeker weten doe je het niet. Draai je webcam naar een muur, doe er een zakje over of plak er een sticker op als je zeker van je zaak wil zijn ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus je moet er eigenlijk altijd iets op hebben als je hem niet gebruikt maar als ik hem gebruik brand er ook geen lampje is dat normaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet niets :p maar als je zeker wil zijn dat niemand mee kijkt, is het raadzaam dit wel te doen. Elke webcam is anders dus of er bij jou een lampje zou moeten branden weet ik niet. Maar ook dan heb je weer een kans dat alleen het lampje kapot is ;)

Andere antwoorden (2)

Misschien kan en stukje leukoplast uitkomst brengen, dan weet je zeker dat je niet wordt bekeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het niet eenvoudiger om de usb stekker uit te trekken? Bovendien heeft de webcam een programma nodig om het geregistreerde beeld te verwerken en eventueel de wereld in te sturen, Dat programma moet je installeren. MEt control>alt>delete> kun je zien welke programma's actief zijn. Ikzelf heb een logitech webcam en zie altijd op mijn monitor wat er geregistreerd wordt.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb gewoon een webcam in mijn laptop he
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kon ik niet opmaken uit jouw vraagstelling. Dus de USB optie van mijn antwoord vervalt de rest blijft actueel. In jouw programma lijst staat de webcam. En daar kun je e.e.a. instellen. Normaliter gaat het ding niet vanzelf aan of op internet. Jij moet de commando's geven.
Succes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding