Kun je aangeven welk fotoframe het best bij mijn wensen past?

Ik kocht een Kodak Easyshare EX-1011 voor een dierbare.
Het formaat is goed. De lijst heeft een wifi functie.

Echter de volgende minpunten:

- de verversingstijd vanaf de Kodak website is 1 minuut.
- Ik kan geen foto's tonen vanaf Flickr laden (vereiste)
- De foto's worden van de Kodak website niet in volledig scherm(fullscreen) getoond.

Pluspunten:
- mooi 10 inch helder scherm

Ik ga deze lijst terugbrengen en ben opzoek naar een fotolijst die voldoet aan mijn wensen.

Iemand enig idee welk merk/model digitale fotolijst voldoet aan mijn criteria?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Fotoframes worden steeds geavanceerder. Volgens mij kan de W1020 wel flickr ondersteunen.

Wellicht is onderstaande link interessant.