Als JVC Everio beelden op de computer zijn overgezet, en je speelt ze af, waarom is de datum dan niet te zien op de beelden?

Bij het opnemen heb ik altijd de datum aanstaan. Als ik overgezette beelden vanaf de computer afspeel bijv. met windows media player of VLC player, is deze datum niet zichtbaar. Klopt dit?
En als ik een DVD zou branden via de powercinema software, is die datum dan ook niet zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de datum in beeld zou blijven staan, zou deze site volstaan hoe je die datum wegkrijgt, pure beeldvervuiling. Elk bestand heeft gewoon een datum, zie je gewoon als je de file in windows bekijkt.

Antwoorden (1)

Dat klopt denk ik wel, bij
mij staat dat ook niet.
Misschien staat bij "eigenschappen" de datum, of "info".