Ik wil een camera bij de voordeur aansluiten op een reorder en dat er opgenomen wordt als de bewegingssencor in geschakeld wordt.

Hoe moet ik te werk gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk deze even http://www.proidee.nl/shop/SID_p2RjTdbdTMeAfuk5FtH6gjiH8R7U/F=produkt_formular/P=02_NL_602540/SUCHTEXT=camera/ID_SEITE=1/HI=suche_variabel

Je hebt van die bewegingssensoren op een gloeilamp, zoals bij een voordeur, sloop die sensor netjes eraf... en gebruik die sensor bij je webcam, dan springt die aan bij beweging... Misschien heb je nog een realis nodig om van 220 naar 5 volt te gaan, maar een beetje knutselwerk zal goede resultaten op leveren...

Er zijn gewoon camera's te koop die je op een hardeschijfunit aansluit, die alleen opnemen als er beweging wordt geconstateerd. De bewegingsmelder is dus al in de camera ingebouwd.

In een goede doe-het-zelfwinkel zijn dit soort pakketten kant en klaar te koop.

Allereerst om welk apparaat gaat het want ieder heeft zo zijn eigen aansluit manieren!Het lijkt mij dat er zowiezo een beschrijving bij zit als je zo`n systeem koopt.daar zal dan alles in moeten staan hoe het te instaleren! De sensor zet je iniedergeval op een plek waarbij hij goed reageert op eventuele inbrekers maar ook weer niet om ieder wisje wasje aanslaat,bv als er mensen langs lopen dat ie dan al aanslaat.maar ook dit zal ongetwijfeld in de gebruiksaanweizeging moeten staan!!! Heb je geen gebruiks aanwijzing dan kan je de naam van het apparaat googele met gebruiksaanweizing van .......(naam van apparaat) suc 6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100