Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een camera bij de voordeur aansluiten op een reorder en dat er opgenomen wordt als de bewegingssencor in geschakeld wordt.

Hoe moet ik te werk gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk deze even

http://www.proidee.nl/shop/SID_p2RjTdbdTMeAfuk5FtH6gjiH8R7U/F=produkt_formular/P=02_NL_602540/SUCHTEXT=camera/ID_SEITE=1/HI=suche_variabel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt van die bewegingssensoren op een gloeilamp, zoals bij een voordeur, sloop die sensor netjes eraf... en gebruik die sensor bij je webcam, dan springt die aan bij beweging... Misschien heb je nog een realis nodig om van 220 naar 5 volt te gaan, maar een beetje knutselwerk zal goede resultaten op leveren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn gewoon camera's te koop die je op een hardeschijfunit aansluit, die alleen opnemen als er beweging wordt geconstateerd. De bewegingsmelder is dus al in de camera ingebouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een goede doe-het-zelfwinkel zijn dit soort pakketten kant en klaar te koop.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Allereerst om welk apparaat gaat het want ieder heeft zo zijn eigen aansluit manieren!Het lijkt mij dat er zowiezo een beschrijving bij zit als je zo`n systeem koopt.daar zal dan alles in moeten staan hoe het te instaleren!
De sensor zet je iniedergeval op een plek waarbij hij goed reageert op eventuele inbrekers maar ook weer niet om ieder wisje wasje aanslaat,bv als er mensen langs lopen dat ie dan al aanslaat.maar ook dit zal ongetwijfeld in de gebruiksaanweizeging moeten staan!!!
Heb je geen gebruiks aanwijzing dan kan je de naam van het apparaat googele met gebruiksaanweizing van .......(naam van apparaat)

suc 6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding