Ik wil een camera bij de voordeur aansluiten op een reorder en dat er opgenomen wordt als de bewegingssencor in geschakeld wordt.

Hoe moet ik te werk gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Kijk deze even

http://www.proidee.nl/shop/SID_p2RjTdbdTMeAfuk5FtH6gjiH8R7U/F=produkt_formular/P=02_NL_602540/SUCHTEXT=camera/ID_SEITE=1/HI=suche_variabel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt van die bewegingssensoren op een gloeilamp, zoals bij een voordeur, sloop die sensor netjes eraf... en gebruik die sensor bij je webcam, dan springt die aan bij beweging... Misschien heb je nog een realis nodig om van 220 naar 5 volt te gaan, maar een beetje knutselwerk zal goede resultaten op leveren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn gewoon camera's te koop die je op een hardeschijfunit aansluit, die alleen opnemen als er beweging wordt geconstateerd. De bewegingsmelder is dus al in de camera ingebouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een goede doe-het-zelfwinkel zijn dit soort pakketten kant en klaar te koop.
14 jaar geleden
Allereerst om welk apparaat gaat het want ieder heeft zo zijn eigen aansluit manieren!Het lijkt mij dat er zowiezo een beschrijving bij zit als je zo`n systeem koopt.daar zal dan alles in moeten staan hoe het te instaleren!
De sensor zet je iniedergeval op een plek waarbij hij goed reageert op eventuele inbrekers maar ook weer niet om ieder wisje wasje aanslaat,bv als er mensen langs lopen dat ie dan al aanslaat.maar ook dit zal ongetwijfeld in de gebruiksaanweizeging moeten staan!!!
Heb je geen gebruiks aanwijzing dan kan je de naam van het apparaat googele met gebruiksaanweizing van .......(naam van apparaat)

suc 6