Past de canon EOS 60D met daarop een 70-200 L (F4) lens in de Lowepro SlingShot 202 AW of heb je dan een grotere tas nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Tassen kan je het beste in de winkel kopen. Daarmee neem je uiteraard alles mee wat je in die tas kwijt wilt. Voor mij is dit de methode.

Later blijkt altijd wat voor soort fotograaf je wilt zijn. Daaruit komt ook wat je meeneemt en dit is altijd een concessie tussen gewicht en functionaliteit.

Zo neem ik op een dagje alleen maar een camera met gemonteerde lens mee en een reportageflitser. Met natuurlijk nog wat klein spul. Voor mij is gebleken dat MIJN ideale tas een simpele bovenlader is waarmee ik mijn camera en zware lens (18-55 F2.8) als 1 geheel vanaf boven kan inleggen.
Voor mij is daarmee een crumpler tas de beste geworden.

Wil ik ALLES meenemen, heb ik nog een camera-rugzak. Maar die gebruik ik niet vaak.

---

Maar op antwoord op je vraag... Die lens is veel te groot voor de slingshot. Dat gaat nooit passen. Tenzij je de camera en lens los van elkaar gebruikt.

Kijk eens op http://www.cambags.com/index.php
Daarop vind je voor veel tassen gebruikersreviews en foto's.

Ik heb de Crumpler Top 7500, gekocht in Amsterdam (Crumpler winkel).
http://www.cambags.com/bag-type/shoulder-bags-menu/crumpler-shoulder-bags/item/192-crumpler-muffin-top-7500.html

Hierbij kan de Camera (D80) + Lens + Zonnekap als 1 geheel liggend geplaatst worden. En daarnaast nog een flitser.