Achtergrond filmpje bewerken?

hai ik heb een filmpje gemaakt waarbij iemand zit te vechten (tegen de lucht) de achtergrond is een kamer met een bed. Daarom wil ik die veranderen. Maar de achtergrond is niet groen, het is wit (de ramen) en het behang is wel groen maar de grond is bruin.
Hoe kan ik deze achtergrond veranderen in een afbeelding van mij??

Toegevoegd na 17 seconden:
ps. de chroma keyer in Sony vegas werkt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Hiervoor kun je ook Adobe After Effects gebruiken, het werkt wel wat anders maar hiermee kun je dat groene mee gebruiken maar ook (waar het programma juist voor is) kun je zonder groen op de achtergrond ook gewoon dingen toevoegen bijvoorbeeld een zwevende plant of zoiets dergelijks. (Dit programma kost alleen wel geld, je moet anders even kijken naar een demo.)